Právě je 15 zář 2019, 10:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 17:34 
Offline
Secon Lieutenant
Secon Lieutenant
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2009, 18:15
Příspěvky: 190
Pulytr píše:
Moc pekna prace Conane, jen tak dal
Je to radost koukat na filmy pro pametniky :D
Ja jsem zacal v den kdy vysla verze 1.9 takze i ja se neco priucim :)

Ted nevim presne s jakou verzi to prislo ale ve starsich verzich kdyz si nekomu hodil granat pod nohy tak si lehnul jako kdyz dostal zasah puskou. Tady me kdyztak opravte od verze 2.1 nebo tak nejak prisel efekt letajicich panaku. Pamatuju ze sme travili na zamcenem bridgy desitky hodin a hazely si granaty pod nohy a koukaly jak tela litaj z mostu dolu :D


Jo s ragdollem byla sranda, zvlast ,kdyz si ho mohl clovek v prvnich verzich upravit a pak treba 20kg vojak letel po zasahu 203 pres pul mapy. Jinak si taky vzpominam, ze pri zamireni na dolni okraj dveri slo granat pod nima podhodit.

Jinak dneska si dame Trailer na zasadni update a to Special Forces , cimz hra zmenila nazev z AA:Operations na AA:SF a prehoupla se do verze 2. Co me celkem zklamalo bylo zniceni dosavadniho honor systemu , protoze hraci co treba celej den dreli na IC ,aby udelali 2000 bodu byli nasledne novackem co hral mesic na hospitalu predbehnuti na plne care- dneska uz je to samozrejme jedno, protoze plno lidi zacalo az pozdeji. Jinak pro splneni prvniho Sf treninku bylo jeste nutny napsat test podobne jako u medika ..pozdeji to bylo z neznamych duvodu odstraneno.



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 18:13 
Offline
General
General

Registrován: 31 pro 2008, 21:26
Příspěvky: 381
Conanek píše:
zEro inFinity píše:
Koukám, že se rychlej nasazoval zásobák a že M4ka neměla skoro žádnej recoil :-O :shock:
Hmm naopak ted by se melo prebijet o neco rychleji a recoil se zmenil zasadne v 2.3 ,ale hlavni rozdil byl spis v tom, ze driv byl bez miridel stejnej/podobnej jak s nima.

Jaj, sry, já jsem se upsal :D Jsem myslel tlumič :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 11 bře 2009, 09:17 
Offline
Specialist
Specialist

Registrován: 07 led 2009, 11:55
Příspěvky: 62
jj ten test si pamatám..mal som ho na 89%, čo ma celkom potešilo, lebo som ho robil bez nápovedy... už to zrušili? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 11 bře 2009, 13:28 
Offline
Secon Lieutenant
Secon Lieutenant
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2009, 18:15
Příspěvky: 190
No dneska to bude jen sušší trailer - co je na něm ,ale zajímavý je , že nese název Overmatch což je podtitul verzí až od 2.7 ,ale toto video bych přiřadil k verzi 2.2 a mezi nima je rozdíl 2 let. Pro 2.7 (Overmatch) je zásadní přidáni vozidel do hry a jak je vidět z videa (a původniho názvu 2.2 updatu) , zřejmě počítali s nasazením vozidel už o dva roky dříve, k čemuž samozřejmě nedošlo a my dva roky čekali na paskvil v podobě SF Snakeplain



Večer přidám video kde jsou ty vozidla z toho traileru a budem pokračovat v tom, čeho sme se v AA nikdy nedočkali.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009, 03:07 
Offline
Recruit
Recruit

Registrován: 30 pro 2008, 21:30
Příspěvky: 44
Když už jsme u takovejch krásnejch videíí o starejch verzích hry ;) Co sem třeba dát jak vypadaly stránky AA.com v roce 2002 nebo nějakej další rok?? ;)

http://web.archive.org/web/*/http://americasarmy.com

tak tu je stránka a tu máte možnost se kouknout jak v jakým roce , dni , měsíci stránky vypadaly ( je to až divné ,že občas v některé době , v nějakém dni vypadaly naprosto stejně a přitom byly jiné :mrgreen: ) omlouvám se za spam ,ale psal jsem to v jakým si stavu :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009, 09:45 
Offline
Webadministrator
Webadministrator
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2008, 14:49
Příspěvky: 328
Bydliště: Plzeň (občas Mladá Boleslav)
Conanek píše:
No dneska to bude jen sušší trailer - co je na něm ,ale zajímavý je , že nese název Overmatch což je podtitul verzí až od 2.7 ,ale toto video bych přiřadil k verzi 2.2 a mezi nima je rozdíl 2 let. Pro 2.7 (Overmatch) je zásadní přidáni vozidel do hry a jak je vidět z videa (a původniho názvu 2.2 updatu) , zřejmě počítali s nasazením vozidel už o dva roky dříve, k čemuž samozřejmě nedošlo a my dva roky čekali na paskvil v podobě SF Snakeplain

Večer přidám video kde jsou ty vozidla z toho traileru a budem pokračovat v tom, čeho sme se v AA nikdy nedočkali.


No ono spis to (ty) vozidla uz byly v AA hodne davno. Ale meli je jen pro svoje interni vycviky (viz. ty Strikery co tam jedou). Takze to ze se ve 2.7 objevily pojizdny hammery pro ne nejspis neznamenalo vyvinout je uplne od piky, ale pouzili to, co uz meli davno udelany.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009, 20:42 
Offline
Secon Lieutenant
Secon Lieutenant
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2009, 18:15
Příspěvky: 190
Tak slíbeny video i když krapet později. Tohle video bych tipoval ,ze je z roku 2004- nejpozdeji 2005. Strykery jsme už znali z verze 2.1 jako stojicí cíle na SF Artic a tak tohle video samozřejmě vyvolalo vlnu nadšení ... opět ovšem jen marně ,protože se nic takovýho nekonalo. Mají to být zaběry z nějaké tréninkové mapy na ovládáni Strykeru a pak samozřejmě ovladáni Packbota a TALON robota.



Bohužel tohle všechno zůstalo pro hráče skryto a zůstalo to zřejmě jen v armádní verzi hry.

Obrázek

Obrázek

Další obr.

Obrázek

Obrázek

Další obr. Packbota

Obrázek

Obrázek

Další obr. TALON robota


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009, 21:00 
Offline
General
General

Registrován: 31 pro 2008, 21:26
Příspěvky: 381
Heh... koneckonců, ty mašinky jako TALON by nám stejně byly k ničemu, žejo :) Akorát by to ještě víc zpomalilo hru... :) Ale pěkný archiv to máš Conane


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009, 10:07 
Offline
Specialist
Specialist
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2009, 21:35
Příspěvky: 78
Bydliště: Nymburk
to je ale skoda, to ja zase bych si s tema masinkama vyhral, mam tohle rad


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AA History
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009, 11:10 
Offline
Secon Lieutenant
Secon Lieutenant
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2009, 18:15
Příspěvky: 190
Tak dneska se podíváme na zbraně. První je dost zajímavá zbraň XM25 .

Kód:
Zbraň XM25 pro boj v městské zástavbě
Firma ATK Alliant Techsystems vyvinula a sestavila prvních šest prototypů zdokonaleného zbraňového systému XM25 pro americké pozemní vojsko k ověřovacím střeleckým zkouškám v polních podmínkách.

XM25 používá speciální vysoce explozivní náboje ráže 25 mm, které vybuchují ve vzduchu nad prostorem a zasahují protivníky shora, resp. z boku, např. ukryté za zdí, uvnitř budovy, v okopech, apod. Pokročilý návrh a konstrukce dovolují střelci, aby naprogramoval iniciaci střely tak, aby během letu ve směru k cíli explodovala v přesném bodu v prostoru. K tomu však nepotřebuje žádný naváděcí systém. Revoluční systém řízení palby zbraně XM25 používá zdokonalený vysoce přesný laserový dálkoměr, který střele ráže 25 mm předává informace. Během letu k cíli totiž přesně měří vzdálenost, kterou překonala a dává podnět k aktivaci ve správném okamžiku pro zajištění maximální efektivnosti a účinku v cíli.

Zbraň XM25 je ideální k boji v městské zástavbě. Vojákovi dává do rukou vynikající palebnou sílu a současně podstatně snižuje rizika možných ztrát životů civilních obyvatel a zároveň zvyšuje jeho vlastní bezpečnost tím, že se nemusí nadměrně vystavovat nebezpečí palby protivníka. V porovnání se soudobými zbraněmi jednotlivce, XM25 zvyšuje palebnou sílu a pravděpodobnost zneškodnění protivníka o více než 500%. A co je důležité, navíc zvyšuje účinný dosah střelby osobní zbraně jednotlivce na více než 500 metrů.

Velitelé amerického pozemního vojska se domnívají, že tato zbraň bude pro jejich příslušníky nenahraditelnou v ozbrojených konfliktech, jakými jsou například dnešní Afghánistán a Irák. Její zavedení do výzbroje a masové nasazení umožní využívat zcela novou taktiku zejména v boji ve městě.


Je jasný , že ve hře by to bylo asi až moc silný a i armáda pokud to používá tak maj asi jen pár kousku. Každopádně ji ve hře testovali.

Obrázek

Obrázek

> Další obrázky

Pak následuje XM307 ,který sme se teda dočkali i když asi v krapet jiné podobě - v těhle modelech se nevyznám tak nevím zda to co tam máme teď je přesně ono.

Obrázek

> Další obrázky

Pak by to asi byla celkem známa Brokovnice ,který sme se taky veřejně nikdy nedočkali a celkově se spíš snažily ji odstranit i když byla celkem oblibená.



No já si ještě vzpomínám na to, že se do hry pomoci určitých příkazu dostali i miny ... nebyli však funkční jedna vypadala jako granát , vybuchla jen v případě, že na ni někdo šlápnul , druhá už vypadala jako nějaký výbušný zařízení ,ale nedělala nic ... screeny sem bohužel nedochoval a ani nedohledal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz